Trocha fyziky aneb Zoja má nový účes

Trocha fyziky aneb Zoja má nový účes

Dnešní aktualita je o změně účesu hlavní hrdinky. Nikdy mi nešly modelovat vlasy a u modelu Zoji to nebylo výjimkou. No a tak jsem si řekl, že bych mohl vymodelovat nové vlasy. Říkal jsem si, že by bylo fajn mít vlasy, které by se pohybovaly nezávisle na pohybu postavy. Pokud si vzpomínáte, tzv. barbie Zoja měla na vlasech fyzikální systém, který jsem navrhl. Rozhodl jsem se, že by postava měla tedy mít nějaký delší culík nebo cop.

Zhruba před rokem jsem kreslil koncept lovkyně čarodějnic. Účes, který jsem jí namaloval bylo přesně to, co jsem potřeboval pro Zoju.


Začal jsem tedy modeloval a texturovat, navrhl jsem si nový a lepší fyzikální model pro simulaci vlasů a vše jsem integroval do aktuální verze Sollertie.
Na výsledek se můžete podívat na následujících obrázcích...





Jak by se dalo čekat, vlasy reagují na tělo hrdinky. Neříkám, že že je ten fyzikální solver dokonalý, ale funguje cca podle mých představ. Brzy předvedu na videu. Tak se těšte a držte palce!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Soft-particles a dynamicke osvetleni

Tenkrát na Plzeňsku aneb mapa světa