Tenkrát na Plzeňsku aneb mapa světa

Tenkrát na Plzeňsku aneb mapa světa

Pokračuji v práci na Sollertii a když jsem začal designovat svět, uvědomil jsem si, že vymýšlet herní prostředí jen tak z hlavy, je celkem těžké. Rozhodně pro jednoho člověka...

Řekl jsem si, že musím najít tedy nějakou reálnou lokaci, do které bych příběh Sollertie zasadil. Hra by měla být situována na ostrovy v post-apokalyptické budoucnosti. No a protože je to budoucnost, mohu klidně nechat zaplavit Českou Republiku. Proč by ne...
Mou oblíbenou lokací je okolí Břas v plzeňském kraji. Budu tam brzy bydlet, takže volba byla jasná. Říkal jsem si, že by herní svět mohl obsahovat několik vesnic (ne vždy osídlených a ne vždy v dobrém stavu) a menší město. A to je přesně ten prostor na Břasích...

Našel jsem si tedy několik map Břas a blízkého okolí a začal vymezovat oblasti ostrovů. Snažil jsem se pochopitelně držet pokud možno co nejvíce vrstevnic, samozřejmě pro potřeby hry jsem si výsledek trochu upravil.



S výsledkem jsem dost spokojen, už mám dokonce částečně vymyšlené, co kde na jakém ostrově bude... Obří skládka, bažiny, ruiny města (Radnic), osady, lesy, atp.
Rozhodně se mi teď bude pracovat lépe...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Soft-particles a dynamicke osvetleni