Ohlednutí aneb nedodělané prototypy

Ohlednutí aneb nedodělané prototypy

Po delší odmlce bych rád uveřejnil několik málo obrázků z nedodělaných prototypů Sollertie. I když jsem je vždy zahodil jako nevyhovující, naučil jsem se díky nim pár věcí, které se mi hodily to vývoje Vir2al a samozřejmě potom GeneCraftu. Z těchto zkušeností rovněž těžím pro aktuálně tvořenou verzi Sollertie, která je ve fázi prototypování a již brzy se budete moci na funkční prototyp podívat.

Prototyp č. 1

První prototyp, který jsem udělal, byl zaměřen hlavně na grafiku a animace. Jelikož jsem měl málo zkušeností, hrál jsem si prostě s blbostmi, které gameplay příliš neposouvaly. Nicméně ukázky z tohoto prototypu sklidily nevídaný úspěch.


Prototyp č. 2

Zde jsem se zabýval pouze a čistě postavou (Zojou - nafukovací pannou, jak znáte z předešlých příspěvků). Nicméně, i přes nulovou gameplay, jsem nějaké zkušenosti získal.


Prototyp č. 3

Poslední z prototypů, který jsem udělal, konečně neřešil příliš grafiku, ale začínal připomínat testovací oblast pro různé mechaniky. Pár věcí jsem v něm opravdu vyzkoušel, bohužel jsem si jen potvrdil, že nevím, co se Sollertií chci vlastně dělat... alespoň, že to už vím teď.





A nějaká videa...

Prototyp č. 1

Prototyp č. 2

Prototyp č. 3



A co dělám teď?

No, to je dobrá otázka...
Teď vytvářím další prototyp, tentokrát se zkušenostmi z vývoje GeneCraftu. Rád bych stihl do Silvestra uvolnit nějaké informace, obrázky či video. Avšak nevím, jestli se mi to podaří.
Přesto... držte palce!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Soft-particles a dynamicke osvetleni

Tenkrát na Plzeňsku aneb mapa světa