Bojovnice Zoja aneb Prak, nejlepší přítel člověka

Bojovnice Zoja aneb Prak, nejlepší přítel člověka

Dlouho jsem přemýšlel nad tím, jak by mohla Zoja ve světě Sollertie bojovat. V začátcích jsem uvažoval nad elektrickou plácačkou ve stylu hry Daxter.


Pak jsem si svým rozhodnutím nebyl jist, neboť by ve hře měli být různí droidi a jiná velká stvoření a já úplně nevím, zda-li by používání takové plácačky nebilo do očí.

Jako obvykle, když nevím, jak něco udělat, chodím se inspirovat do mých oblíbených her jako např. Heroes of the Storm, Diablo 3 nebo Enslaved: Oddysey to the West. V poslední zmíněné hře má hlavní hrdina Monkey na rukou chrániče, které jednak generují štít a Monkey je spolu s jeho tyčí používá jako zbraň. Něco podobného jsem chtěl adaptovat pro Sollertii. Zoja měla mít na rukách chrániče, pomocí kterých bude moci bojovat na blízko, mohou jí dodávat nějakou extra sílu a třeba budou zdrojem schopností...
Inspiroval jsem se nějakými animacemi z Diabla 3, konkrétně animacemi hrdiny Monka.




Po nějaké době jsem si říkal, že to prostě není ono. Zoja by neměla být nějaká velká bojovnice. Spíš by měla být vynalézavá. Měla by používat nějakou vymoženost, která by jí mohla pomoci, ale zároveň by nebyla nějakou ničivou zbraní...

Nakonec jsem došel k praku. Pravda, prakem robota těžko zničí, ale jednak je pro něžné pohlaví lepší, když se drží zpátky a z dálky odstřeluje nepřítele, no a pak se dá přeci místo kamínků používat nějaká vymoženost, která např. exploduje při nárazu, vytvoří elektromagnetický pulz atp.

Rozhodně mi možnost útoku prakem připadá jako mnohem realističtější způsob boje, než výše zmíněné chrániče pro boj z blízka.


Na počátku hry by neměl být zásah prakem pro nepřítele nějak kritický, spíš by ho to mělo více popudit. Později by se Zoja naučila vyrábět různé druhy střeliva, které by z praku dělaly velice účinnou zbraň.
Uvidíme, jak se mi povede útoky prakem zpracovat... držte pěsti.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Soft-particles a dynamicke osvetleni

Tenkrát na Plzeňsku aneb mapa světa