Zpět na začátek

Zpět na začátek

Když už jsem se tedy nakonec rozhodl, že budu na Sollertii pilně pracovat, bylo třeba rozhodnout (a stále je třeba), jak hru pojmout. Dlouho jsem přemýšlel, jaké byly mé pocity a záměry, když jsem o Sollertii poprvé přemýšlel. Ti z vás, kdo sledovali fórum České-hry.cz, konkrétně tento thread, si jistě vzpomínáte, o čem hra měla v první řadě být. Pravdou ale je, že to nebyla úplně první verze Sollertie, na které jsem pracoval...

Verze 0.0

První verze neměla s prezentovanou "vizí" hry téměř nic společného. Jediným spojovacím prvkem byla nenásilnost hry. Příběh byl zasazen do fiktivního fantasy světa v minulosti, kde hrdinkou měla být culíkatá rybářská dívka, která se rozhodne chránit magický svitek před zlými mnichy a která během své poutě pomáhá lapeným zvířátkům.


Post-apokalypsa

Během "tajného" vývoje "fantasy verze" jsem si uvědomil, že není moc diablo-like her, zasazených do post-apokalyptického světa. Tehdy mě velice oslovila hra Enslaved: Odyssey to the West. Jejich zpracování světa bylo neuvěřitelně originální. Místo ponurých a vyprahlých oblastí, se to ve scénách z Enslaved hemžilo květinami, sluníčkem, čistou oblohou, motýly... říkal jsem si, že takhle by se mi to také líbilo.
Začal jsem tedy přemýšlet, co s tím. Opět byly první myšlenky dost odlišné od toho, co jsem prezentoval na fóru C-H. Zpětně si teď uvědomuji, že to zas tak špatné nebylo, jen jsem bohužel začal své myšlenky rozvíjet megalomanským směrem, což pak vyústilo v časté změny podnebí (doba ledová) a zjednodušování, což ve výsledku vedlo k tomu, že by Sollertie byla nakonec úplná kravina.
S odstupem času si uvědomuji, že mi to pár jedinců na fóru chtělo říci, ale já je neposlouchal (jako obvykle)...


Jak to bude tedy dál?

Tohle je velice důležitá otázka, na kterou je velice složité odpovědět. Mým hlavním cílem je tedy vrátit se ke kořenům (na post-apokalyptický začátek) a zjistit, jakou že jsem to měl vlastně původní vizi (což už jsem částečně udělal).
Pokud vás tedy zajímá, jak to bude se Sollertií dál, určitě sledujte tento blog.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Soft-particles a dynamicke osvetleni

Tenkrát na Plzeňsku aneb mapa světa