Zoja aneb historie hlavní postavy

Zoja aneb historie hlavní postavy

V tomto příspěvku bych vám rád připomněl, jak se v průběhu let měnila hlavní hrdinka hry - Zoja.

Duben 2011

Jak už jsem v minulém článku naznačil, vše začalo rybářskou dívkou. Už ani nevím, jaké bylo její originální jméno, ale s jistotou vím, že Zoja to nebyla.


Květen 2011

V květnu 2011 se objevila první myšlenka na post-apokalyptickou Sollertii a také první verze "Zoji". Už ani nevím proč, ale originální jméno postavy bylo Mika.


Jak je mým zvykem, začal jsem blbnout a začal vymýšlet další varianty postavičky. Tuším, že postava se jmenovala stále Mika.

Červen 2011

Tento měsíc vznikla oficiálně první verze Zoji. Podle většiny z vás a poslední dobou i podle mě, to byla nejlepší varianta hlavní postavy.


Jako zajímavost bych rád zmínil, že 3D model, jako asi jediný, neměl žádný profi koncept, jen pár čmáranic na papíře, ze kterých jsem nakonec použil akorát vlasy, obličej a batoh.

Říjen 2011

Už v říjnu jsem dostal nutkání hlavní postavu předesignovat. Udělal jsem to v říjnu celkem 4x. Některé změny byly malé, některé větší. Posuďte sami.


Leden 2012

Leden, začala být zima, objevil se sníh... dostal jsem chuť na zimní Sollertii. A tak vznikla nová verze postavy.

Únor 2012

Už ani neznám přesný důvod, ale opět jsem měl potřebu hlavní postavu předesignovat. Tentokrát jsem ze zrzky udělal brunetku s čepicí.


Červenec 2012

Jak přišlo teplo, Sollertie se opět začala nést v duchu léta a tepla. Ze Zoji jsem tehdy udělal výzkumnici uvězněnou v kryo-spánku, která se z něho probudí až po necelých 100 letech, aby zjistila, že svět už není takový, na jaký byla zvyklá.
Tato verze na fóru C-H má kódové označení Nafukovací panna.



Září 2012

Trochu jsem experimentoval s barvami oblečení hl. postavičky. Tuto verzi jsem označil jako Barbie Zoja.


Červenec 2013

Skoro po roce jsem dostal nápad, že bych mohl Zoju opět předesignovat. Vrátil jsem se k původnímu plánu Sollertie s osadou (kryo-spánek jsem pustil k vodě). Zoja měla být jakousi mechaničkou, tak jsem její oblečení přizpůsobil. Zpětně uznávám, že ten široký úsměv působí opravdu debilně.



Srpen 2013

Předchozí koncept jsem se snažil upravit (především obličej). Myslím, že obličej se mi povedl, nicméně se mi nepovedlo vystihnout tělo. No jo, nejsem profík.

Zoja měla mít dlouhou dobu vlasy rovné. O prázdninách jsem se ještě stále vyrovnával z rozchodu s mou první přítelkyní, jejíž vlnité vlasy obdivuji do teď. Takže jsem experimentoval s účesem hlavní postavy. Stejně tak s obličejem...


Říjen 2013

V říjnu jsem dlouho přemýšlel nad tím, co vlastně se Sollertií (zase). Říkal jsem si, že musím oživit původní nápad s osadou a pokud oblečení hlavní hrdinky bude více odpovídat původním představám (které na začátku světlo světa nespatřily), určitě se to povede... já vím, naivní představa.


Srpen 2014

Existuje ještě jeden koncept, který jsem nikdy nezveřejnil, především z toho důvodu, že jsem ani neměl v úmyslu se podle něj řídit. Prostě to byl takový pokus, který se moc nepovedl. Ale i tak vám ho ukáži, abyste měli kompletní představu, jak šel čas se Zojou.

2014-201x

Jak bude nakonec Zoja vypadat ještě přesně nevím. Rozhodně vím, že bych se chtěl vrátit k první oficiální verzi Zoji, rozhodně bych chtěl Zoje nechat silonky z října 2013 a boty ze srpna 2014. Zbytek je zatím ve hvězdách... tedy, já pevně věřím, že najdu sílu a pořádně se Sollertií hnu...
Tak drže pěsti.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Soft-particles a dynamicke osvetleni

Tenkrát na Plzeňsku aneb mapa světa