Hlavní motiv hry a hlavní hrdinka

Úvod

Dlouhou dobu jsem přemýšlel, jestli tu mám ventilovat vše, co se mi honí hlavou a nakonec jsem usoudil, že sem budu psát pouze informace, u kterých jsem si na 100 % jistý.
Dlouhé roky se totiž hlavní motiv hry několikrát a rozličně změnil, příběh současně vznikal a zanikal a tak celkově to nikam nevedlo. Tomu bych se v budoucnu rád vyvaroval.
Nyní ale přišel čas opět uvést nějaké nové informace.

Hlavní příběhový motiv

Už přibližně půl roku pracuji na Sollertii, kde hlavní hrdinka (tentokrát už nezmiňuji jméno, neboť pro příběh není důležité) je dcerou jakéhosi náčelníka větší vesnice. Vesnice ale hladoví a obilná pole jen tak tak dokáží uživit obyvatele vesnice. Zem je zesláblá a i to malé množství úrody je zázrakem.

Jednoho dne se u vesnice objeví umírající poutník, který těsně před posledním vydechnutím, předá hlavní hrdince sáček s krásným a velkým obilím. Semena však byla zbavena plodnosti, byla mrtvá. Poutník je kdysi dostal od jiného poutníka a tak se celý svůj život snažil najít jejich zdroj, aby jeho vesnice už nikdy nemusela hladovět.
Podle jeho posledních slov existuje někde na západě místo, kde leží bohatá pole plná zlatavých obilek.
Poutník zemře a hlavní hrdinka se vydává na cestu k západu, aby našla tato "zlatá" semena.

Inspirace

Nebudu předstírat, že jsem tuto zápletku vymyslel sám. Je to v podstatě stejný začátek příběhu, jako v pohádce The Journey of Shuna. Tato knížka hodně "polechtala" mojí citlivou duši. Pochopitelně nechci knížku kopírovat slovo od slova a vlastně ani nechci, aby se příběh vyvíjel stejným směrem.
Pouze bych chtěl, aby bylo v Sollertii cítit, že jsem se inspiroval tímto mistrovským dílem.

Hlavní hrdinka

Chápu, že už je to snad 150. verze, ale prostě to bylo třeba...


Jak pokračuje vývoj

Nyní se tedy snažím vyvinout všechny herní mechaniky (což už jsem dělal několikrát před tím, ale nikdy jsem nebyl absolutně spokojen). Dále také sháním nějakého šikovného člověka, který by mi se hrou pomohl.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Soft-particles a dynamicke osvetleni

Tenkrát na Plzeňsku aneb mapa světa