Soft-particles a dynamicke osvetleni Konečně jsem se dostal k nějakému updatu Sollertie. Přidal jsem do hry soft-particly, takže by se mohla opět vizuální podoba hry zlepšit. Jak to teď vypadá se můžete podívat na následujícím obrázku. Efekt se dá pochopitelně vypnout, stejně jako všechny ostatní grafické featury. Dále jsem konečně přidal podporu "dynamického osvětlení". Není to osvětlení v pravém slova smyslu. Do textury si vyrenderuji z pohledu shora světelné plochy (např. otexturované quady) a pak tuto texturu promítnu na svět. Stejnou věc udělám s dynamickými stíny. Aby to vše fungovalo, bylo třeba přepracovat osvětlovací model (objektů scény i entit). Pomalu se už konečně dostávám k tomu novému levelu. Problém je, že téměř celý den strávím v práci a doma na mě čeká manželka a syn, takže se to už moc stihnout nedá. Ale víkendy mám stále relativně volné a v práci občas také něco udělám... tak držte pěsti...
A budeme vyprávět pohádku Příběhové pozadí Někdy v polovině 21. století se na naší zemi odehrála událost, která změnila svět k nepoznání. Lidé začali mizet, města zarostla hustou flórou a na některých místech dokonce přestaly platit fyzikální zákony. Vše se odehrálo velice rychle. Nikdo netušil, co se stalo a co změny způsobilo... Ti co přežili, začali zakládat primitivní kolonie a hledali kohokoliv, kdo zůstal naživu. Každý si pokládal stejné otázky. Co se stalo? Byla to snad invaze mimozemských bytostí? Nerozhodla se příroda, že si vezme to, co jí lidé vzali? Nebo to snad byl zásah Boha? Tyto otázky zůstali nezodpovězeny. Postupem času se lidé naučili žít v novém prosředí. Stále mezi nimi bylo dost vynalézavých lidí, kteří vzali osud ostatních do svých rukou. Nikdo si však netroufl říci, jestli pro ně nový svět nepřichystal nějaká nová překvapení... Intro Přibližně 50 let po katastrofě se na jednom souostroví začaly dít podivné věci. Z osad začali mizet lidé. Ačkoliv se v
Komentáře
Okomentovat